Saturday, February 18, 2012

hati sakitttt!!!

errrrggggghhhhhhhhh.......tensi mak taw...tensi giler!!!

kenapa lah selalu nak sakitkan hati aku...??perlu ke nak sakitkan hati aku lagi...??aku bagi kau peluang supaya leh berubah...bukan nyer makin menjadi-jadi perangai tu...sia-sia lah aku bagi kau peluang tapi kau tetap dgn perangai lama kau tu, baik tak payah ckp kau nak tebus lik salah kau kalau dah rase tak dapat nak wat.....

ishhhhh!!!!memang aku tgh menyirap lagi nie....sudah-sudah lah menipu...tak ada orang suka pun kalau kita asyik menipu..dan menipu pun tak ada apa-apa faedah...semua nnti keburukan yang datang..aku tak faham lah orang yang suka menipu sgt nie...setiap alasan tu semuanya menipu...tolg lah lakukan perubahan pada diri...just kikis lah sikap yg suka menipu tu..ramai hati yg sakit if selalu wat mcm tu...fhm lah hati wanita nie terlalu sensitif n mudah menangis dgn perlakuan yang diaorang tak suka..

aku tahu bukan senang kita nak berubah atas permintaan orang lain..if kita memang nekad nak berubah..perubahan tu akan dtg sendiri sikit demi sedikit...n if dapat peluang tuk berubah..berubah lah...biarpun perubahn kita sebenarnya langsg tak dpat untung kat orang lain.....

aku still sakit hati lagi....dah aku mals dah nak tulis....hati ngah panas.......bye......

1 comment: