Sunday, February 19, 2012

rindu si mulut Pot pEt


entry aku tak leh blah kan...tiba-tiba kau nak rindu bagai...rindu kat saper tu??si mulut pot pet??saper??wahhhh...byk soalan tu...sabar-sabar...tak mula nak citer lagi nie...tak tahu lah aku tiba-tiba aku rindu sgt kat DIA...banyak sgt dia dah tolong aku, mcm2...jaga aku..siap pesan kat orang lain supaya jaga aku kan..aku tahu tu..sayang kau kat aku kan...?yelah..kau tak leh nak jaga aku dah sekarang..dah ada laki nak jaga kan tak kan nak bagi perhatian kat aku jugak..tak baik macam tu...hihi....lagi satu dah lama tak kuar dgn dia..ada je alasan..nak-nak plak sekarang nie dah mengandung lagi lah susah...dah mengandung nie aku tgk dah bukan mcm dia dah..asyik merengek jer..kecian, aku nak tolg pun tak tahu nak tolg camner..yg mampu aku tolg picit2 jelah...dulu kau lah juara kan..melompat cnie, kejar2 sana, tpekik terlolong....wahhhhhh...semangat sangt kau dulu..dah mcm jantan aku tgk kau...haaaa....skrang baru kau tahu kan bila dah kene buatan orang tu....lemah....hehe...

lagi satu mulut kau tu..ya ALLAH....pot pet pot pet bagi nasihat.....membebel cam mak-mak....bila aku menangis marah aku..bukan nak pujuk....ye aku tahu nasihat kau tu ada jugak btolnya..tapi aku nie degil kan...dgr jer nasihat kau tu, mcm masuk telinga kanan, kuar telinga kiri...sabar je kau dengan aku.....huhuhuhu...asal kuar dengan dia jer mesti bergambar, minat tol lah dia dgn camera, aku plak terikut sama..padahal memg suka pun gedik2 depan camera nie...hehehe....

nak tahu saper dia nie...haaa.......nie dia........................
































































caakkkkk..!!! nie lah dia...murni si mulut pot pet...hehehe...jgn marah sygggggg.....hahahaha




 ingat tak time nie..kau mula-mula tak nak amik gmbar....



 pastu kau lah yg beria plak nak amik gambar....



sampai aku pun naek letih taw..ada je gambar yg tak kene ngan kau tu...



ni masa gi seminar kecantikan tu..orang duk berceramah kat depan, aku ngan murni duk bergmbr kat belakang...ngantuk weiiii...segar ckit tgk camera..hahaha



time nie kita gi MAHA...aku lupa lah plak maha tu apa..lalalalala..........(malu...asyik lupa ajer...)

 

 dgn payung bagai..panas-panas pun nak berjalan jugak...mcm kenal je mamat-mamat kat belakang tu..ops...sowi murni.........



haaa....bergmbr lah lg........



  minat kat haiwan, tapi bila dapat bela..sume binatang tak kekal lama dgn dia..kecian kau kan..tgn panas tu kot...hahaha....



time nie nak main badmintn kat p5...tempat fav bos aku..huahuaa.....



 sebelum murni berentap dgn dak-dak laki..sempat lagi pose yer..dia sorang je main..aku lupa bawak kasut...huhu



ikut suka kau lah murni, nak bergmbar camner pun...aku layaaannnnnn jerrrr.....(^_____^)*

 

bukan nak maen sgt pun...bergmbar je lebih dia nie.....tgk tu....



dalam byk-byk pic yg kita photoshoot tu kan, aku suka pic nie...awesome sgt!



time kau kawen aku lah peneman setia kau...smpai ada laki pun sibuk nak tidur ngan aku jugak..ishhh2....aku kan aka pengapit kau....cun gitu taw....hehehe...



 okaaayyyyy...sume diminta tiru gaya murni.........peaceee!!!



selamat berbahagia murni hingga akhir hayat....aku doakan kau bahagia sentiasa k....








(^____________^)*

1 comment:

  1. kuang asem ko!!! aku bukn pot pet hokeyh!!! Cisssss........ =p

    ReplyDelete