Wednesday, February 1, 2012

Headache...arggghhh...migrain lagi....





Errrmmmm...sakit kepala...tolong...!!!Korang tahu, tak tahu...
sure tak tahu....hahahhaha!!!!2 hari aku migrain...entah nape kepala aku pening sgt semalam...telan ubat panadol 2 biji pun tak jalan...ngup ngap..ngup ngap kepala aku bisa...tak tahu lah sebab apa...nk ckp aku salah mkn menda-menda yang dilarang tak ada plak..tak ada plak amik nescafe ke, coklat ke...tapi still jugak nak migrain..sampai 2 days plak tu...sepanjang 2 hari tu apa yg aku wat just tidur je...mkn pun tak, minum pun tak...dah satu ari suntuk aku asyik tidur n muntah jer ingt ok lah kan....mlm tu aku kuar lah ingt nak g mkn...iyelah 1 apa pun aku tak telan, minum lagi lah...siap-siap camtu je nak gi ajak aida g mkn..

sampai-sampai je umh aida, aku rase pening aku dtg balik..rileks dulu kat umh dia, dia bg mkn roti n hotdog..bagi aku minyak angin lah, suh tampal koyok lah bagai..besau mak aii koyok yg aku tampal...
lantak aar... besau pun besau ler... janji baik...hihihi....duk sembang-sembg ntah masa bila lah aku terlelap kat umh dia tu, ckp nk kuar, last-last dua-dua tidur kat ruang tamu..aku sedar-sedar pun lam kul 4.30pg camtu sebab nk muntah sgt..kuar lah lik sume makanan tu...eeee.....pahit weiiii....pedih tekak aku asyik munth jer...nasib baik lah da semek nie tolg jaga aku, tlg picitkan kepala aku nie haaa...dlam hati aku syg jugak kan kau aida kat aku..hahahaha*perasan*

pastu entah bila aku terlelap lik akibat leka kene picit tu...sedar-sedar jer, dah pagi...
masa tu dah kul 10pg kot...
tak elok-elok lg sakit aku nie..dah lah hari nie da gotg royg kat opis tu..kan ada aku citer kat entry aku seblm nie..y nk kemas kan opis tu...ah..!sudah...tak dapat lah kot nk gi...aku baring blik..tidur.......................








ikut suka hati kau je kan aida amik gmbr aku time tidur...*nak tunjuk  besar kan aku punyer koyok tampal kat kepala tu..sakit sgt lah tuu.....*




tidur sepuas hati aku sampai  tak ingt nk mkn..nak makan pun tak lalu...tgk je lah aida makan..kan ti mkn muntah balik, so jgn mkn...hehehe...kau kene kan aku kan amik gmbr aku camnie....nie haaa...ada hadiah tuk dirimu...hahahaha























nak taw per dia.....
















































jap-jap



































haaaa.........amik kau!letih ke jaga aku nie sampai tidur lena kau kan...kecian...




dlam tgh ari tu aku dah rase okay ckit..msg-msg murni dia still kat opis, so per lagi aku ngan berkoyok bagai ngan tak mandi nya gi lah opis..ingt kan diorg sume dah tak ada..rupanya ramai lagi kat opis....malu maakkkkkk...!!cam teruk benor sakitnya...ahhh...!lantak lah kan...asalkan aku dtg...kemas jugak meja aku akhirnya....(^___________^)''














p/s:bila dah sihat ckit, terus je semangat kau..!per lagi semangat lah nk g jalan2....tak jauh pun.....alamanda jer..hahaha.....

No comments:

Post a Comment