Monday, February 6, 2012

kerja sia-sia.....



ini lah orang ckp...tak ada keje nk cari keje, bila dah ada..sia-siakan plak...hukhuk....ehhh....merepek plak aku nie...nie haa...nak citer yang cuti 4 hari tu...giler lama tu tapi tak nak blik kampung...buat-buat cam tak ada kampung plak aku ngan aida kan...bukan apa tak nak blik tu, mals lah nk drive...bukan setakat malas nk drive jer..nnt perabis plak duet aku nie...*perfffhhh kedekut...nak blik kmpg sendiri tu* so aku stay lah kat putrajaya nie dgn amannya...ramai yang lik kampg....aku jer tak ada kmpg...hihihi.....

sepanjang cuti tu aku tak ada keje laen...tak ke ofis melepak, aku gi umah aida...tak umah aida...mamk kembar lah aku gi...senang je nk cari aku nie haa....kalu susah sgt aku nak angkat call kan..mcam korang selalu ckp tu(cam ramai je nk cari aku nie...)hfon jer ada, mahal tapi tak guna kalau call and msg tak nak layan...baik campak jer dlam tong sampah...sampai hati korang ckp camtu..aku pun nak pakai hfon jugak...(*________*)"

nie kisah aku nak citer sabtu lepas punyer citer lah nie..aku ngan aida plan lah nk g KL...tapi pagi taw...huhu...tapi taw-taw jelah aku nie matahari tegak kat kepala baru nak bgn...ishhh.....teruk tol lah aku nie....dah tu kene plak marah dgn semek aida tu..lmbt katanyer...nleeehhhh...mcm dia tu awal sgt bgn...kul 11 msg aku baru nak mandi....opssss....kantoi plak..sowie da........

so kitaorang pusing2 lah KL tu tanpa hala tujuan*sebenarnya ada tujuan tapi mals nak bagtaw, wat sakit hati aku jer..* pusing punye pusing, perut plak lapar...so per lagi we all decide lah nak makan KFC kat sebelah carefour wangas maju jer....macam putrajaya tu tak ada KFC jer....







 harus lah bergambar dulu sebelum mkn...hukhuk






 nie lah si tembam aku selalu teman kan aku.....jaga aku sakit...cewaaahhhhh...puji lebih nmpk......ada lah tu..hahaha





 ntah air apa aku minum aku lupa plak  per ke namanyer erkkkk..oreo krushers..haaa...itu lah namanyer....hehee
























sudah melepak kat KFC, aku g carefour kat wangsa maju tu dekat je..sebelah jer...dekat kan?....hehe...jalan-jalan...cuci-cuci mata lu..dah bosan..jom blahh.....harammm.......tak ada beli ape pun......nama pun window shopping kan....harus lah....tgk saje sudah....


okeeyyyyy...ehhh...tiba-tiba plak aku okey..hehe..bukan apa...aku sendiri pun dah bosan sebenarnya jalan-jalan tanpa tujuan nie...last2 aku dalam kete dah stress, nasib baik aida yg bawak kete, dengan dia sekali stress tgk aku..hahaha.....





dah tak tahu nak ke mana dah nie....satu ari suntuk dah berjalan, tapi still bosan lagi.....





 gmbar agak blur.....tapi aku suka gmbr nie*perasan sendiri*




menyesal......baru kau taw kan menyesal....ishhhh2.....





sebelum kitaorang sampai putrajaya sempat lagi singgah mines...nak jalan lagi tu....hukhuk....saje je lah kan..kan sampai umh aku tidur...tak mau camtu.!tak mau tidur lebih-lebih....nnti kan sakit kepala susah plak aku....eeee....tak nak dah aku sakit kepala..azab weiiiii........


sudahnya balik amah tangan kosong....tapi ada lagi......mlm tu kuar lagi tapi gi makn jelah....makn tak jauh pun kat presint 15 jer..amik kedai yang dekat-dekat ngan umah aida je...yelah saper lagi nak teman aku gi mkn kalau bukan dia...gi ofis diorang sume dah mkn...saje je lupa kan aku taw..(^_________^)




see...aku tak makn malam okeeyyy...just minum je....ok tak aku tipu..hukhuk...aku je y makan tapi aida tgk jer....weeeeeeee




















































p/s:nie lah orang ckp..orang nak berjalan, kau pun nak berjalan jugak, pastu bosan tak tahu mane nak gi mane...selama aku cuti tu aku just duk umah jer...paling2 pun aku kuar gi mkn n tgk bola......masak....no!!aku dah tak tahu cara nak mask camner dah, dah lama tgglkan dapur tu.....kecian kan.....dapur...dapur...pe lah nasib kau dapat tuan mcam aku nie...pemalas!!



1 comment:

  1. eleh..dah sndiri lambat kata sia2 ek... dah owg tu kata sebelum kol 1pm dah ade... hiiissshhh geram tol..... waaccchaaa!

    ReplyDelete