Thursday, January 19, 2012

munCuL kembali

wahhhhhh......tiba-tiba je kan entry tajuk "muncul kembali"..yelah kowg tengak lah plak aku punye citer tu taun biler dah berabuk dah blog aku ni haaa...baru ari ni sedar diri nak bukak blog nie kembali..perhhhh....kembali tuu...hahaha...

so tunggu jelah citer-citer dari aku, tu pun kalo aku rajin nak citer...bukan suka sgt nak berciter ni alasannya aku ni jenis xpandai nk story sgt...pendiam.."pendiam ke".??hihihi....orang yg kenal aku taw lah camner aku ..bukan pendiam sgt pun..mulut tetap potpetpotpet bila dah da citer menarik..tapi bila tang nak menulis nie haa yg aku tiba-tiba "blur".......tanya diri sendiri "leh ke ko ni yana nk tulis blog, t kan entah per2 yg ko mengarut lam blog tu.."...................boleh tak agak-agaknya aku teruskan usaha murni aku ni nak berciter ngan kowg kat dlm blog aku nie....??

insyallah.......

baru nak citer panjang dah kena panggil dah wat keje...nnt lah sambung lik....daaaa........

No comments:

Post a Comment