Saturday, January 28, 2012

SingaPore...here i'm come!!!




hari nie aku tak ada apa sgt nak citer...nak citer thn lepas punyer citer leh??
tak boleh pun aku tetap nk story gak...thn lepas aku ada pg singapore dgn kawan-kwan aku...kiranya kitaorang travel sendiri gi sana...sume just guna map jer...perhhhh...memang azab jugak lah...nasib baek lah aku dgn cik mini kira kerlazz lah pandai tgk map...hahaha

Jom layan pic kitaowg jer....aku malas sgt nak menaip hari nie...



baru sampai..*muka baru bgn tidur jer aku*

muka excited sgt time nie....hehehe

dgn model dari sabah..yarrr..cik mini......

hidung aku sama cam patung tu tak...??(aku tipu ke tak ke sama jer hidung aku tu, tak panjang pun)hahaha

seronoknya !!!!muka masing-masing segar bugar lagi kan baru sampai...

*lake of dreams*

rase nak mandi jer ..........sejukkkk............ 



 sudah mula tunjukkan muka keletihan aku......huaaahhhhhhh......(&-&)



 kalau real nie mampos aku nak dekat camnie...*mau berbatu jauh aku lari*






makan dulu jommm....!

nie lah makanannya.....lagi kat bawah tuuu.......

bestnya lah dapat makan...nyaman perutku ini.....alhamdullilah



'






'






'akhirnya muka aku terlalu letih dgn kamera n dengan keadaan sekeliling aku...*bajet kau tu hot sangt ke yana ooii*perasan jer......ini saje dapat aku persembahkan kat korang....






























muka tak berapa nak ikhlas dah nie....sabooorrrrrr jelah......(^_____^)


ada sambungnya lagi nnti pasal singapore..time nie aku just malas jer nak citer, nak kowg hadap gmbar aku nie jer yang berlambak nie..lantak kowg lah nk cakp apa pun...yang penting "da aku kesahhh".....kadang-kadang aku kesah gak kalau dah melebih sgt....hukhuk......so.....tu je....daaaaaaa............




p/s: susah jugak aku upload gmbr byk-byk nie erkk....leth mata aku.......(*________*)





2 comments: