Tuesday, January 31, 2012

mOody....(-________-)**



arggghhhh!!sume aku wat hari nie rase tak kene plak....!

entah kenapa hari nie rase mcam da je tak kene lah...nak marah ada, nak nangis pun ada(biar pun dah melalak dah td)...tiba-tiba je rase camtu...something wrong aku nie kot...nak cakp letih...ermmm...letih lah jugak..td kat opis wat OT...tapi bukan keje aku pun, just tolg kwn-kawan je...nak kemas kan opis tu sama-sama...padahal td baru dapat memo...memo tu berbunyi...ehh!silap....ada bunyi ke memo..hahaha "wajib datg untuk gotg-royg pada hari rabu nie 1hb februari 2012"...hambik kau!!WAJIB okaaayyy......aku baru je nak feeling2 bgn tidur ketika matahari tegak di kepala...tapi harapan aku hancur, musnah!!ahhh...akibat opis y semkin selerak...aku jugak y kene...(mcam aku sowg je y wajib dtg)..hihihi....sorry kwan-kawan......

Esok OT lagi...ok lah tu dari aku duk umh tak ada wat apa...tak pun dari aku duk kedai mamak kembar tu(khas tuk aida)..baik aku keje...hukhuk....siang pun mals nk keje nie kan malm...ambooiii...rajin plak kau yana kan...ishhh.....ishhhh......ishhh.....

ehh....dah ke laen dah citer aku td, nk citer sal mood aku nie ha....per td erkk aku citer.??lupa plak...haaa...sal mood aku y tak menentu nie...sekejap ok, sekejp tak...ntah per lah yg aku pk sgt nie...otak kalau dah full sgt memory susah jugak nk berfungsi nie...nak delete kan sgt memory tu sume....tu jadi asyik nak moody je manjang, da je perkara nak di pknya...aku nie depan orang asyik gelak je wat lawak, tapi lam hati tak siapa taw...cewaahhh...hehehe....perangai aku kalau kat umah laen, kat opis pun laen...iyelah...kat umh duk sorg-sorang saper nk sembg ngan aku..kat opis tu laen lah, da jugak nak sembg-sembg n bergosip...dah lah mals nk citer sal moody nie...aku pun tak taw per yg aku nk moody sgt....mesti sebab aku "bendera merah" nie.....errmmm..tak suka...!tak suka!!


adoooiiii.......dah mengadap blog nie lupa plak nak mandi...nie lah msalah aku, mandi pun leh lupa...nak gi mandi dulu lah....masalah aku cepat lupa....nnt aku citer per y aku selalu lupa k....entry "lupa"..hehehe

'






'






'







'






nie pun salah satu "mood" aku jugak nie...cepat bosan...hahaha....*bosan pun nk senyum panjang*








la...la...la.....la....la.....la....sabun dibilik mandi...!.sabun dibilik mandi...!...la...lala..lalala.......

2 comments:

  1. sengal tol... dh dua ari ko xdtg kejr yek..ponteng yer......!!!

    ReplyDelete
  2. 2 ari kau..ikt suka je kan.....rabu kan aku dtg....

    ReplyDelete