Friday, January 27, 2012

zZzZZZzzzzz(@____@)



adooooiiii...tolong aku!!!!aku dah dapat blik penyakit lama aku, sukar tuk tidur malm...camner nie weeiii.....semalam lgsung aku tak leh tidur...tergolek kiri, terguling kanan..bangun, duduk tetap sama jugak..segar jer mata nie...bila dekat nak subuh tu dia wat dah rase ngantuk ckit..tapi aku gagah kan diri baik bangun je...nak g keje lah katakan...leh g awal...bangga ckit dtg-datg opis orang ckp..."wahhh...awal tol posh mask keje...rajinnye dia nie...blh dapat pekerja cemerlang"......*cemerlang lah sangt kalau ko dtg keje awl semata-mata nak tidur sekejap kat surau tu..sementara nak tunggu kul 8pg.......*perrrrhhhhh memg kerlazzzz kau yana.........

tapi still same tak boleh jugak aku nak tidur...ntah per lah yang aku pk sampai susah sgt otak aku nie nak berfungsi tuk tidur jer.....kadang-kadang bila kita stress pun leh jadi penyebab kita tak dapat tidur malm...some stress sometime bagus tuk kita..yelah without any stress at all many say our lives would be boring and would probably feel pointless...tol tak????....but aku nie dah terlampau stress kot sampai tak leh tido lgsg...balik keje td ingt nak tidur ganti tidur semlm, ermmmmm.............tak dapat jugaaaaaakkkkkkkkkk!!!!kalau 3 ari aku tak dapat tidur leh jadi burung antu aku nie...tapi burng antu pun siang tidur, aku nie jadi apa...siang tak tidur , malam lagi lah...aku nak tidur nie camner...nnti kan dapat penyakit laen plak..tak mau lah camnie....huaaahuaaaaaaaaaaaaa...............



 muka segar jer okaaayyyy walaupun 1 malam tak dapat tidur...*mak pakai merah tadi* hehe


saper -saper bagi lah tips camner aku nak tidur malm ngan hati yang tenang dan aman..wahhhh....bestnyer kalau dapat tidur dgn lena sekali tanpa gangguan..dapat plak mimpi dgn putera raja ke, mimpi jadi jutawan ke, mimpi di syurga kee....adooooiiiiyaaaaiiii  melampau plak....!tidur pun tak dapat nie nak mimpi yang bukan-bukan....tak dapettt nyoorrrr........
okay lah nak try test aku dapat tidur tak malm nie.....tak dapat jugak memang kerasss jer aku sok kat opis....huaaaaaaaaaaaa.................




*gudnite*

5 comments:

  1. haha har...heaven nyerr rasa dapat tido selama 9 jam td..ahaksss...tak dapat tido?? pe lg..ngeteh la weis...

    ReplyDelete
  2. ngeth lah sgt..saper nk join..xkan aku sowg2 dorrhhh...cam kartun aku t....

    ReplyDelete
  3. kesian ko cepoh....xlame lagi ko leh kawan ngn burung2 antooo...... =p

    ReplyDelete
  4. kecian jer ke?tolg lah dodoi kan aku..suara ko kan "best"..hahaha

    ReplyDelete